Morrn Morrn...

Yes jag gick faktiskt upp ganska nyligen... Har blivit lite dåligt med uppdatering sen i går kväll, men va ute på litet hemligt äventyr... Vad det är tänker jag inte säga... men nu ska jag i vart fall ner på stan och fika med Miss. L och sen kanske ta en sväng förbi marknaden med henne och tills sist så ska jag till gymmet...

Ska försöka mobilblogga igen nu idag, men får se om det funkar. Annars hörs vi runt 7 när jag kommer hem. Då kommer ni få ett smaskigt skönhetstips med!!

Malle - time to run...

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej igen :)



Då jag är van att resa utomlands på inköpsresa, så tycker jag att smyckesmässan är rent skittråkig, den är ju ganska liten och utbudet väldigt litet och begränsat.



Däremot gillade jag seminarierna "Visual branding" och "sälj mer till fler" dom gav lite inspiration och spark i baken, haha.. Annars var det väl Goodiebagen som var höjdpunkten på mässan, även om den var trist :P



Vart jobbar du någonstans?

2009-02-04 @ 03:31:42
URL: http://stylemma.blogg.se/
Postat av: matilda

Gud vilken snygg blogg. Vad är det för äventyr :D? hihi! kram!

2009-02-04 @ 11:05:04
URL: http://mattiebus.blogg.se/
Postat av: hej

Hej, jag är tjej 14 år och sminkar mig inte just nu, har lust att sminka mig lite, så att det ser fint ut men inte är för mycket, och samtidigt ska det inte vara för dåligt för huden heller, har hört att man får finnar och dålig hy av smink? stämmer det? Har också blå ringar under ögonen ibland, hur täcker man sånna (utan för mycket smink)? Har du tips på hur jag kan sminka mig?

Skulle vara tacksam för svar! Kram

2009-02-04 @ 16:51:34
Postat av: karin

hej, kul läsning och bra tips, men kan inte låta bli att undra som matilda, vad var det för äventyr

2009-02-04 @ 18:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0