Vinnaren i tävlingen...

Idag så ska ju sjävklart även vinnaren i tävlingen om Läppstiftet, läppglanset och nagellacket publiceras.
Var en blogglös tjej som vann, ingen mindre än LINDA!
(Vet inte om jag får lägga ut din mail, så gör inte det, men har kontaktat dig under dagen).

Den vinnande skönhetstipset:

Låt huden andas, ha en dag i veckan då du går utan smink, gör lite hemma spa med ångrengöring, mask och peeling. Änvänd dig utav det köket har att erbjuda, avocado, honung och mynta är superbra att blanda ihop som en vårdande och avslappnande ansiktsmask. Glöm inte att dricka massor av vatten!

Denna motivering är jättebra, någon som jag försöker leva efter. Att låta huden andas, ta lite egentid, och om ens produkter tar slut så använd de du har hemma. Kan tipsa er om olika "recept" senare i bloggen.

Tack till alla som var med och tävla, och till er som vann förra tävlingen, jag har inte kunnat posta era paket än eftersom jag vart hemma och sjuk, gör det imorgon när jag kommer vara nere på stan igen!

Fler tävlingar kommer defenitift! (Hur fan stavas det??)



Nä, nu ska jag slänga mig i soffan och slappa lite igen... =P

Malle - det här med tävlingar är roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0