Veckans prank...

Åkte hem en snabbis för att hämta ner lilla Bossen på stan och för att rasta honom lite. När jag kom tillbaka så gick jag runt och fippla lite med saker i butiken. Märker att kassan står öppen, men vet att ja la ner en sak precis innan jag rusa iväg så tänker inte mer på det, går ut i hallen och märker att dörren är vid öppen. Tänker inte så mycket på det heller eftersom att den kan va riktigt svår att stänga ibland.
Men tänker att jag endå ska kolla om mina mobiler ligger på kassadisken. Vilket dom inte gör. FAN, men tänker mest på den nya mobilen och en del nummer som kan va riktigt svåra att få tag på.

Går ut i hallen igen och frågar en gubbe som kommer gående om han sett nån, för att nån har gått in och snott mina mobiler. Han blir jätteorolig och jag e mest irriterad. Men då hör ju hur Miss. L och Mr. L kommer och börjar garva och frågar om jag letar efter mina mobiler... de var dom som hade tagit sig in i huset, gått in bakvägen som var öppen, för ovanligehets skull, och låtsas som att det har varit inbrott och gömt sig i köket... =P



Ja, det var ju dagens skämt.. Men nu är det dags för lektion och sminkningcoaching med Miss. L!

Malle - kolugnet själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0