Tröttis...

Jag är helt knäppt trött idag, kan ju knappt hålla ögonen öppna. Helt sjukt... Vad har jag gjort för att vara så här trött. Visst har varit mycket på jobbet och långa dagar, men så här trött?
Hoppas att det släpper snart så att man får gjort det som ska bli gjort idag. Har ju en hel del kvar, även om grejerna på listan stryks allt eftersom.



Snart kommer Miss. L tillbaka så ska jag hjälpa henne med lite mer hårsaker. Får se vad hon vill hitta på, blir ingen riktig lektion idag.  Skönt att man får gå hem om ungefär 3 timmar. Men ska bannemig inte ta en powernap för då sover jag inget inatt.

Måste tvätta, men me de jobbtider jag har just nu så är det en omöljighet fram till på söndag, så får helt enkelt va utan kläder tills dess. Lite irriterande dock. Kommer bli mååånga tvättar på söndag, hoppas bara att det finns nån tid, får boka redan idag..

Asså jag ber så himla mycket om ursäkt för detta inlägg, det är ju bara en massa totalt nonsens!
Var god bortse från detta inlägg...

Malle - please shoot me...

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Aha okej :) Men var det första gången för dem? Tatueren sa att man inte kan skylla på krämen om det går fel.. hade kunnat göra det även utan så om jag ville chansa så kunde jag lika bra köra på emla haha.. har du checkat in den? Jag vet! satan vad tiden rinner iväg! Allt bra med Boss? Vi har fått fina erbjudande om att para nella men jag har sagt nej haha..

2008-09-24 @ 15:58:49
URL: http://sweetatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0