Tisdag, tokförkyld och The Hills...

Gud vad jag är förkyld idag.. bli till att åka hem direkt efter jobbet, som jag förövrigt sitter på nu, och sova lite. Måste bli frisk till helgen då jag jobbar både dag och natt, för om jag jobbar när jag är sjuk så sätter det sig så att man aldrig blir av med det sen.

Sov ganska bra i natt, undrar om det är för att kroppen är så trött... hmm. Ush vet inte riktigt hur jag ska göra på onsdag, min Mr. M kommer upp från Göteborg, men bara för dagen. Skulle vara så kul att få se honom igen, men samtidigt så jobbar jag, vet inte om jag får byta pass, vet inte när han är ledig under dagen eftersom han ska göra nått katalogjobb så är det svårt att säga. Sen är jag ju dessutom tokpank... Suck. Ja vill ju träffa min lilla heting... =(
Men jag får åka ner till Götet lite senare i år istället.. kanske gå på julmarknaden på Liseberg.. Mys!

Ja nä, nu ska jag se ett avsnitt av The Hills... Hörs lite senare!
Se där. nu kom posten med....

Glöm inte att vara med och tävla om 3 stycken ögonskuggor!
Kolla inlägget lite längre ner!

Malle - fryser och snorar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0