Tillbax...

Yes, då har jag kommit hem.. blev fel så jag skulle helt plötsligt inte jobba morgon utan jag skulle tydligen jobba efetrmiddag så alla planer va bara att kasta om och tvätttiden som jag har nu MÅSTE jag helt enkelt bara utnyttja så fick stänga lite tidigare.

Har fått min nya cykel med, känns så skönt att ha en cykel igen. Är sån himla frihetskänsla att kunna cykla, och kommer kunna ta mig till jobben fram och tillbaka mycket lättare och snabbare.
Ska ta en bild senare och slänga in.. den står på jobbet då jag inte visste att jag skulle hämta den idag så har jag ju inget lås med mig.. ska ner och hämta den senare ikväll.

Ska berätta mer om allt som hänt idag, måste bara slänga i de första maskinerna med tvätt!

Malle - time to clean...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0