Tävlingen är avslutad!!

Sådär, nu är min första tävling avslutad... Woohoo!!

Kan säga redan nu att eftersom det var grymt svårt att välja nårgra, en vinnare och 3 som får tröstpris, så kommer det redan om 2-3 veckor komma en till tävling där jag lottar ut ett läppstift, ett gloss och ett matchande nagellack, även det från Mist Stockholms produktsortiment! Så håll utkik...

Vinnare: Ellen

Motivering: Sådär, nu är jag med. Jag tycker att jag ska vinna ögonskuggorna för att jag är en såndär person som älskar dyrt och bra smink! Plus att jag kollat på dessa tidigare och tyckte att de hade så himla häftiga namn. Dessutom så fyller jag år dagen efter tävlingen slutar. Ha, tänk om jag kunde få en sånhär suverän present av en medbloggare! Det är kul med ögonskuggor, men vanligtvis inget jag lägger pengar på. Så det skulle vara skitkul att få dom. Tack för mig.

Grattis till dig Ellen, jag kommer att maila dig imorgon förmiddag!

Tröstpriserna går till: Åsa, Carro & Elin.
Motiveringar:

oj det är sånt som jag skulle behöva har varit upptagen med att vara mamma och inte hunnit fixa så mycket, men nu har jag kommit tillbaka till min värld och då är allt smink bara att slänga och få nytt, blogg lös men hoppas på turen.

Jag vill jätte gärna vara med och tävla, här länkat hit i min blogg!
Jag vill vinna för att jag är en mamma som älskar allt som har med smink att göra, men tyvärr så har jag inte så mycket pengar + att annat måste prioriteras nu när man har en liten prinsessa! Så jag skulle bli super glad om jag vann :D

Jag skulle vilja vinna dessa underbara skuggor då jag utbildar mig till fotograf och de innebär väldigt mycket jobb i studio och då även sminka. Älskar att sminka mig och andra och vill efter gymnasiet även utbilda mig till Make up artist :)
 
Kommer att kontakta även er genom era mail imorgon. Ni kommer alltså att få varsitt cakgloss från Mist Sthlm.

    


Grattis till alla, och håll utkik efter nästa tävling som kommer snart!

Malle - sådär.. nu var det avgjort...

Kommentarer
Postat av: Ellen

ÅH :D vad kul :D:D::D:D tack!!

2008-09-11 @ 07:18:52
URL: http://ellenrocks.blogg.se/
Postat av: Ellen

Jag har tyvärr inte fått något mail dock ;P

2008-09-11 @ 07:29:30
URL: http://ellenrocks.blogg.se/
Postat av: Carro

Hoppas mitt mejl kom fram :)

Vart super glad att jag kommer få ett tröst pris :D

Du har gjort min dag så mycket lättare!

kram!

2008-09-11 @ 10:16:22
URL: http://carroedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0