TÄVLING...

Yes, nu är det dags för ännu en tävling!

Denna gången är priset ett gloss, ett läppstift och ett nagellack, allt i en riktigt cool rosa färg!

Priserna kommer ifrån Mist Sthlm´s produktsortiment, och är självklart nya, oöppnade produkter!



För att delta, kopiera detta inlägg och publicera i din blogg, länka till min blogg, och slutligen skriv ner ditt bästa skönhetstips till mig, den som jag tycker har det bästa tipset kommer att vinna!

Tävlingen pågår till och med onsdag kl. 00.00, vinnaren publiceras på torsdag.



Är du blogglös så går det självklart bra att tävla ändå! Vare sig du är bloggare eller icke, så var noga med att lämna din gena länk osv så att jag kan nå dig om du vinner!

Malle - tävlingsdags!

Kommentarer
Postat av: bella

Klart man vill vara med och tävla! Länkar till dej strax :)



Mitt bästa tips är att få sig 15 goda skratt om dagen, det gör dig lycklig inombords och det synd på ditt utseende. Även om man har en stor finne på pannan, syns inte det bakom ett leende av guld!

Sen måste man kramas mkt!



Så..Kram på dig sötnos!

2008-09-15 @ 14:31:50
URL: http://misstricky.blogg.se/
Postat av: Natasha

Hej! Då har jag lagt upp ett inlägg om din tävling på min blogg http://natasha4ever.blogg.se/



Mitt skönhetstips:

Alla har då varit med om att vakna med världens finne som lyser rött. Men det finns hjälp mot det, för ibland spelar det ingen roll hur mycker man tar hand om sin hud för tar man en tugga ost så är finnen där dagen efter. Man ska alltid hålla huden ren innan man lägger på smink, för de spelar ingen roll om du har sovit tvätta ansiktet iaf! Sedan så smörjer du med ansiktskräm så att de inte blir något torrt parti, och därefter lägger du på foundation. Sen kommer vi till finnen, troligtvis så kommer den lysa igenom foundationet för de är riktigt luriga. Men make up store har en super bra produkt som heter "cover all mix" detta är ett underverk både mot finnen och om man sovit dålig å har fått mörka ringar under ögonen. De man gör är att man blandar färgerna, för denna består utav gul, beige och röd "consiler" då tar man gul och beige för att täcka den hemska finnen och vips den syns inte mer. Samma gäller för ringarna men där tar man den röda och den beiga och blandar så syns dem inte mer. Bra va?! Tro mig "cover all mix" gör underverk! Alltså röda partier i ansiktet täcks genom att blanda gul och beige och lila/blå (under ögonen) täcks med röd och beige, enkelt va?!



Kolla gärna in min blogg

http://natasha4ever.blogg.se



min mail är [email protected]



Kramar Natasha!

2008-09-15 @ 16:43:42
URL: http://natasha4ever.blogg.se/
Postat av: alec

IM IN :)



*bästa tips, hm svårt, smörja in ögonfransar och läppar med "fet" kräm eller läppsyl, (eller om du har elizabeth ardens ha det på läpparna, du vaknar upp och har mjukaste läpparna i stan, smörj in ögonfransarna med vaselin eller läppsyl, DRICK MYCKET VATTEN, somna med hårinpackning, massera ansiktet när du tvättar, eller smörjer in bra med blodcirkulation.. Eh oj det kanske bara skulle vara 1 tips :S aja ENYOJ :P

2008-09-15 @ 16:43:54
URL: http://alecstar.blogg.se/
Postat av: Bimbo Boy

Rosa ;)

2008-09-15 @ 19:03:43
URL: http://www.bimboboy.com/blogg
Postat av: manuela

det skulle vara kul att vara med, men behöver inte dessa saker just nu:P även fast de var gör fina

2008-09-15 @ 19:49:30
URL: http://maanuelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0