Tacomiddag...

Gud vad jag är mätt, nästan så mätt att jag har ont i magen. Men sjukt gott var det i vart fall med en massa tacos... Mumma! Jag och Miss. S har mest snackat skit, kollat på Top Model, och så klart käkat tacos. Nice!

Är sjukt trött idag, vet inte riktigt varför.. Antar att det bara varit mycket senaste tiden.
Just det idag fick jag ett mycket roligt sms, har ett paket att hämta ut från HM, är två kjol-byxor, mössa, vantar och en väst. Hade jag helt glömt bort... och en sån överraskning är ju alltid kul att få. Så ska hämta ut dom imorgon innan jobbet. Så blir ju till att testa nått av det imorgon. Kanske kommer en outfitbild upp.

Ni har blivit lite dåliga på att kommentera senaste veckan tycker jag... trist! Man vill ju ha lite respons på det man skriver.... =)

Malle - sjukt trött....

Kommentarer
Postat av: baby loonia

Juste, det fanns ju top model oxå. Brukar alltid zappa mellan idol o model

2008-09-29 @ 22:08:35
URL: http://babyloonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0