Svarta naglar...

Nu har jag sett Top Model, och självklart premiären av Desperate housewifes. Tycker inte riktigt att säsongspremiären fänglade mig, den var lite vek... Not impressed. Men serien brukar ju vara bra ås får väl se nästa avsnitt och se vad jag tycker. Kanske så börjar även denna serie att vattnas ur.

Har tvättat alla handukar till butiken, vikt osv... Ska ta med dom till butiken imorgon. Dessutom har jag målat naglarna, i svart. Älskar svarta, korta naglar ala Lauren Conrad (ni vet hon från Laguna Beach/The Hills). Så var bara tvungen att köpa ett svart lack idag och passa på nu när naglarna är korta.
Hittade ett snyggt lack från Nivea faktikst. Liten söt bruk, 30 Kr, med lite skimmer i. Dock var färgen ganska vattnig, jag som hoppades att det inte skulle vara det, så fick bli två lager. Som tur är så torkade det superfort.
Nivea colour Mini hette det, Black sparkling....



Just det, ny plåtning inbokad på söndag. Ska bli sjukt kul... Riktigt het modell med. Så kommer nog bli grymt bra bilder. Berättar mer sen när vi satt tema osv lite mer bestämt.

Nä nu ska jag fortsätta vara skitråkig, trött och seg framför tvn.. blir en roligare blogg imorgon...

Malle - idag är en skitdag.. ibland ska man ju ha sånna med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0