Sthlm body Painting Contest...

Snart så är det dags för sveriges största kroppsmålningstävling/utställning.

Kom dit och kolla på de sjukt snygga kroppsmålningarna. För mig är det mer eller mindre obegripligt hur man kan måla så sjukt snyggt!
Vill du kanske ställa upp som modell så går även det bra... maila mig för mer info om hur du ska anmäla dig osv.

Tid: 9.00 -->
Datum: 18 October
Plats: Grev tureg. 3, Östermalmstorg, Sthlm
Arrangör: Mist Sthlm/Makeup Institute







Om ni har vägarna förbi och är intresserade av konst eller skönhet så tycker jag definitivt att ni ska komma dit.
Jag kommer dessutom att vara där tillsammans med lite polare!

Malle - längtar efter störtskön konst...

Kommentarer
Postat av: catta

Jäklar vad läckert :)

2008-09-08 @ 22:29:04
URL: http://catharinamodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0