Snattare...

Kom på en sak... Efter mötet så åker jag tillbaka till centralen för att invänta mitt tåg. Möter då Miss. T som slutat jobbet och också väntar på tåget hem. Så vi sitter och snackar en massa skit och jag blir godissugen så vi bestämmer oss för att gå till pressbyrån.

Jag köper mitt godis och på vägen ut ser vi två ASHÖGA killar komma in med varsin systemetkasse med lite flaskor i. Miss. T ser att dom snor en glass och stoppar i påsen. Eftersom vi båda jobbar inom butiksbranschen så går Miss. T och säger till personalen, jag står och håller koll på dom vid ingången. Under tiden så snor dom kanske 10-15 glassar till... Dom drar, personalen efter dom, och till slut så kom väktare som tog hand om dom.

Dagens goda gärning!

Förstår mig inte på folk som snattar... Vet de som snattar om att för att finansiera en grej som har blivit snattad så måste man i snitt sälja 3 stycken till av samma produkt för att jämna ut det faktum att det är snodd??

Nä nu ska jag verkligen sova... va bara tvungen att berätta... =P

Malle - hobbypolis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0