Skönhetstips # 14...

Tänkte att jag återigen ska ge er ett litet mini skönhetstips, denna gång om en specifik produkt...

Skönhetstips # 14: Dove Silk Glow...

Att smörja in kroppen är lika viktigt som att smörja in sitt ansikte eller sina händer. Även här gäller det att hitta en kräm som passar ens egna hud och behov.
Finns massor av sorter. Vanliga, de me shimmer i, de med brun-utan-soleffektm osv osv..
Men den jag tänkte tipsa om är Dove´s Silk glow body lotion. Bara älskar den.
Återfuktar riktigt bra, doftar gott och lämnar ett jättefint shimmer äver hela kroppen.
Pris: ca 40 Kr tror jag...



Är faktiskt den bästa hudkrämen jag haft, utan att överdriva. Så se till att köpa den sötisar... =P

Malle - ger er ett minitips, en personlig favorit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0