Skönhetstips # 13...

Har ju vart ett litet uppehåll med skönhetstipsen här.. så därför kommer ett här, kommer kanske ett ikväll med beroende på hur givmild jag känner mig...

Skönhetstips # 13: Nagelbandsolja...

Har ju än så länge inte haft något tips som handlar om naglar, så här kommer ett inom temat naglar.
Att sköta sina naglar är jätteviktigt, hur naglarna mår är en (enligt mig) av de viktigaste sakerna i en persons utseende tycker jag. Det ska se, snyggt, fräsch och välmående ut. Sen behöver det inte innebära att man har långa naglar, bara dom är filade, fina nagelband, kanske nån snygg färg osv..

Ett enkelt och ganska billigt sätt att fixa till sina naglar på är att alltid ha nagelbandsolja hemma, eller i väskan. Pensla på en gång per dag, massera in och låt sjunka in. Är lite som att smörja in ansiktet eller kroppen. Och är väl få som slarvar med det, så varför slarva med naglarna. Detta är dessutom extra viktigt om du har byggda naglar.

Finns att får från 50 - lappen och uppåt, och sälja på det flesta kosmetikställena. Till exempel KICKS, Åhlens, H&M, Apoteket osv... En billig, men bra investering.



Malle - gå genast och köp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0