Sjuk....

Precis som jag anade så blev jag inte direkt bättre av att stå utomhus att jobba från kl. 22 - 02.15 (då jag gav upp och fick dra hem) i ca 10 grader. Fy fan va jag är sjuk idag, och jag måste åka och jobba, har en brudkonstultation och två makeupkurser. SÅ jobbar till ca. 4, men ska ringa och försöka fixa lite så att jag kan gå hem och så att Miss. S kan komma och jobba lite, och sen så ska jag messa till schematelefnen på Cherry och säga att jag vill vara ledig ikväll.. det kommer jag iofs inte få, vi är underbemannade i distriktet och igår va folk lediga för att få festa, så därför kommmer jag bli tvingad att jobba ikväll....

Jaja, stressa till jobbet var det ja.. hörs senare idag!

Malle - alvedon och ipren... mina vänner just nu...

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hehe men du kan ju ge mig din mail istället ;P

2008-09-13 @ 12:43:36
URL: http://ellenrocks.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Fan, alla är sjuka nu.

Jag gjorde min 40 graders period förra helgen

2008-09-13 @ 23:55:09
URL: http://rebcca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0