Seg liten myshund...

Bossen är jäääättetrött. Han somnar typ stående. Är jobbigt för lilla knodden att vara med på jobbet hela dagarna. Samtidigt är det nyttigt för honom, han träffar mycket folk och han blir stimulerad hela dagarna. Nu har han spenderat hela Top Model genom att ligag på rygg som en ostbåga över min mage... =P



Ush, jag är verkligen inte pigg jag heller. Inte alls.. ska se till att komma i säng i tid ikväll, säger iofs jag alltid. Men idag, då ska det SKE!

Har varit duktig och sorterat och satt in en massa papper i pärmar. Blir så skönt när man får bort alla papper och blad, så vet man vad man har betalat eller inte, vad man läst vilket man inte läst, vad som kan slängas osv...

Malle - tittar klart på vem kan slå filip och fredrik...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0