Potatisgratäng med massor av vitlök...

Har blivit en riktigt lugn dag, och så även på bloggen. Jag har helt enkelt tagit dagen ledig från ALLT, inklusive bloggen. Ibland kan det vara ganska skönt att bara vara.

Gjorde min lilla potatisgratäng, blev jättegod. Massor av vitlök.
Har städat och tvättat som en riktig tok idag, så nu är det sjukt fint och rent här hemma. Skönt, nya lakan med så inatt kommer man att få sova som en liten prinsessa.

Imorgon så är det jobb igen, vad annars. Har en del att fixa med så kommer nog att flänga runt en del under dagen. Sen På kvällen så blir det tacomiddag med Miss. S.
Ska bli nice, gott med, var ett tag sen jag käkade tacos faktikst.



Bild: recept.nu

Malle - ska snart gå och lägga mig igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0