Port vadå??

Hej mina små underbaringar!

Sitter på, surprice surprice, JOBBET! Tänka sig. Är på ganska bra humör idag, somnade ju som väntat ganska omgående inatt. Så vaknade faktikst vid kl. 06.30 helt utvilad då jag faktiskt sovit HELA tiden sen jag somna. Tänka sig, inte illa pinkat av en trähäst som Mr. E hade sagt.

Måste fixa det sista med nya kortmaskinen, har blivit ett jäkla ringandes fram och tillbaka, men förhoppningsvis blir detta det sista. Måste ringa till min internetleverantör och fråga om nått med IP-adresserna och om några portar är öppna??
Ja jag fattar nada så skrev ner de jag skulle fråga på en lapp. Men även om dom svarar på mina frågor så kommer jag ju inte förstå svaren... hm, men det löser sig nog.



Vad mer ska fixas idag.. ska sitta och renskriva lite saker till ett möte senare idag, om det nu blir av då Mr. J är sjuk.. annars får vi ta det på måndag. Sen kommer även Miss. L och Miss. S förbi på eftermiddagen.

Nä om man skulle ringa och fråga de där konstiga, obegripliga frågorna...

Malle - dataexpert... nä, skulle inte tro det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0