Nytt till råttan...

Var, som vanligt efter att ha fått lön, på den lilla hund och kattbutiken Coralle här i stan. En riktigt bra butik, nästan allt jag har till Bossen kommer därifrån.
Billigt som fan, men ändå grym kvalitet. Inget av det jag köpt där har gått sönder eller gjort mig besviken. Så lär fortsätta gå dit varje gång lönen kommer in på kontot... Hahah de har börjat garva varje gång jag kommer.. men har man världens finaste och världens mest bortskämda hund så har man..
Och han förtjänar allt! (förutom när han är dum.. =P)

Anyhow... har länge velat köpa ny säng till det lilla kreaturet, hittade en på nätet som var jättefin, men det kostade ju 700 Kr plus ca 250 Kr i frakt så kändes lite mastigt. Så tänkte att jag skulle gå dit och kolla, och självklart köpa nått sött halsband, eller nån fin tröja... Och som vanligt blev det lite av varje...

1. En hundsäng i äkta läder/fleece... Skitfin och mjuk som jag vet inte vad. Dynan är tvättbar och uttagbar. Pris: 349 Kr!!!

2. Reflexväst, regntät. Pris: 29 Kr!!

3. Reflexväst, regntät. Pris: 49 Kr!!!

4. Kamoflaugejacka. Fleecefoder och "pälskrage". Pris: 160 Kr!!

Som sagt fint, och billigt! Bor ni i uppsala så rekomenderar jag verkligen denna lilla butik!

      




Har dessutom hittat lite smått och gott på nätet åt lillen som jag ska beställa till julen.. fin-fina julkläder. Han måste ju va finklädd på julafton... =P
(Jag tycker egentligen inte att man sa klä sin hund, jag klär min hund när det är regnigt eller kallt ute. Eller speciella tillfällen som typ jul, annars känns det grymt onödigt och det stör hundens kroppstemperatur).

Malle - nu var man pank igen då... =P

Kommentarer
Postat av: Robin

Fina inköp :P



Svara gärna på Dagens Fråga i min blogg om du har tid och lust :)

2008-09-02 @ 18:26:56
URL: http://robinakyol.blogg.se/
Postat av: Elena

Sängen va kanonfin Malin... Det andra också så klart men sängen va verkligen läcker. Du får ta med oss dit om vi kommer till Uppsala hahaha. Kram

2008-09-02 @ 21:23:32
Postat av: Malin

Robin: Tackar!



Elena: Ja visst är den, grymt snygg! Ja jag får välla göra det, eller så får ni göra några beställningar om jag kommer ner... =P

Har även lagt utan en jääääättefin transportbur i läder (ser ut lite som de bruna LV-lädret). Sjukt snygg, äkta läder, louis vuittonlook, endast 450 Kr! =)

2008-09-02 @ 22:10:13
URL: http://malinnestor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0