Nya modeller...

God morgon, eller god dag kanske är rätt hälsningsfras!

Sitter på jobbet och mailar med en del nya modeller. Massor avnya modeller väller in, vilket är skitkul, det innebär ju en massa plåtande närmsta tiden. Speciellt kul är det att det kommer att vara mycket manligt närmsta tiden, dels för att man får nått fint att titta på, men framför allt för att det var så längesen jag fick styla killar. Det är sjukt kul det med. Skulle vilja göra en del fashionplåtningar för killar, så det passar ju jättebra att alla dessa karlar dykt upp.
Dessutom får ju ni som läsare en del ögongodis att se fram emot här i bloggen... =)

När plåtningarna blir vet jag inte än, håller på att bestämmer lite datum just nu. Men denna eller nästa vecka i vart fall.
Dessutom kommer en av modellerna som jag ska ha, behöva en hel del coaching då han är ganska ny. Och det ska bli kul att få syssla lite med sånt igen. Även det var ett tag sen!

De ringde även från min butiks huvudkontor (jag tillhör en kedja), en tjej som verkligen är skitbra för det här märket, med alla hennes ideer osv, hon har kommit tillbaka. Ska bli spännande och se hur allt útvecklar sig!

Nä ska fortsätta på jobbet, måste tvätta alla penslar med...

Malle - working...

Kommentarer
Postat av: Sandra Bergenstråhle

Åhh, tack för tipset! Jag bor ju en bit ifrån stockholm dock.. men Ska ändå kolla :) Jag har faktiskt inte kollat upp något med modeller eller fotografer, men jag ska nog göra det. :) Ha det superbra! /Sandra

2008-09-29 @ 13:30:19
URL: http://sandrabergenstraahle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0