Morgon...

Morrn morrn mina sötisar... Asså vart är mina två mobilbloggsinlägg??
De sto ju på mobilen att de kopplats upp och allt?
Hmm.. mysterie...

Ska strax knalla till jobbet. Ska bara sminka mig och käka sen bär det av. Ska jobba till ca 2, och då ska jag träffa min underbaring Miss. L, var jääättelängesen. Ska luncha eller fika får se vad det blir.. Sen ska jag förbi och kolla in cykeln med. Händelserik dag, och den toppas med att jag har tvättstugan ikväll och att jag måste städa och diska ett berg här hemma.. Men måste hinna med allt sånt innan jag åker hem över helgen... Yeah!

Blir ingen mer bloggning förens i eftermiddag... Men ni överlever nog.. kan ju testa att mobilblogga igen!

Malle - off we gooo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0