Middag och kvällsjobb...

Har precis kommit hem, svängde förbi kvarnen och köpte den "nya" yogurten från yoggi med jordgubb, lakrits och vanilj. Riktigt god, fast så mycket lakrits smakade den väl inte. Men den luktade mycket lakrits.. Jaja... god var den så prova!

Blev nästan klar med all städning på jobbet, tar tid det där!
Ber om ursäkt för att veckans sminkning inte kommer att komma upp denna vecka, att jag har varit sjuk och att min kära praktikant inte har haft tiden att komma förbi gör att det skjuts upp till nästa vecka!

Tror att det kanske blir en liten middag med mina päron, berodde på när pappa skulle komma hem, dom ska ändå hämta brorsan i stan efter att han kollat på bio. Så passar bra. Får se va det blir för restaurang... vill ju käka på Kött, Kök och bar, men vi får se.

ikväll så är det kvällsjobb igen, mellan 23 - 03.30. Kommer nog va rätt lugnt, är precis innan löning, men packat med olk är det som vanligt - garanterat!!

Hörs lite senare!

Malle - ska gå och telefonera till mamma...

Kommentarer
Postat av: Fanny

hihi vilken kul youghurt, verkar god :)

2008-09-20 @ 10:33:26
URL: http://kallaspinglan.blogg.se/
Postat av: Jackie

Jag har velat bli makeup artist! Sminkade kompisar och så jättemycket en period, men jag ändrar mig stup i kvarten om vad jag vill bli när jag blir stor. Blir lite skräckslagen när det snart är dags att välja linje på gymnasiet :)

2008-09-20 @ 11:08:15
URL: http://shackii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0