Marabou Lakrits...

Igår så hittade jag en mycket intressant sak på pressbyrån.. Nämligen en chokladkaka med lakritssmak. Kan det bli bättre?
Var ju självklart tvungen att testa denna nya lilla mojs, och den var faktikst riktigt god. Bättre än förväntat. Nu kanske till och med jag som inte är så förtjust i choklad, men som älskar lakrits bli sugen på en chokladkaka då och då... =)

Har ni testat, vad tycker ni??



Ush vad sugen jag blev på lakrits igen då.. hmm, man kanske skulle unna sig en godispåse, det som är fredag och allt. Dessutom är detta ett sjukt helvetiskt dygn för mig då detta dygn innehåller 17 arbetstimmar.....

Malle - gott, gotti gott gott...

Kommentarer
Postat av: Iris

Jag har precis börjat preminuera på din blogg på bloggkoll! Tycker att det är jättekul att du lägger upp sminktips och sånt, ha gärna fler tävlingar också så jag har chans att vara med ;)

2008-09-26 @ 16:45:23
URL: http://irisamandalovisa.blogg.se/
Postat av: linda

Åh den är ju jättegod, själv är man ju en riktig laktrits OCH chokladjunkie så det kan ju inte bli bättre nej ;)

2008-09-27 @ 01:04:53
URL: http://llindhlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0