Mååndag...

Sitter på jobbet, är inte alls frisk, jag som kände mig så mycket bättre igår. Känner mig mycket sämre idag.. jag vill bli frisk.

Men men, gud vilka mardrömmar jag haft inatt. Inte alls några roliga, vågade knappt kolla runt i lägenheten när jag vaknade. Får se om nått konstigt händer, de brukar de ju göra när jag drömmer så. Tror jag är lite synsk eller va de  nu än heter.
Ska inte jobba heldag här på jobbet idag, utan jag ska stänga en timme tidigare så att jag kan gå hem och bli frisk, kan inte dra på det här längre, speciellt inte med tanke på hur mycket jag har att göra denna och nästa vecka.

Måste gå till butiken brevid och försöka låna deras fax... Lite pinsamt har typ 20 sidor jag behöver faxa... Hahaha, men dom är så snälla där så!



Hittade ingen rolig bild på  in dator nu, så blir en bild på mig bääbis!

Missa inte tävlingen i eftermiddag då jag lottar ut lite smink!

malle back to work...

Kommentarer
Postat av: Louise

Nej vilken gullig krabbat! :D

Allt väl med dig?

2008-09-15 @ 15:23:03
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Martine Kristine

Så søt hund n_n

2008-09-16 @ 20:01:42
URL: http://www.martinekristine.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0