Lumene Blueberry Wolym mascara...

Var en sväng förbi åhlens idag, tänkte att jag skulle titta, klämma och känna på den nya mascaran från Lumene.
Ni vet den med blåbärsolja. Finns en vanlig volymmascara, och en curlmascara.

Klicka på länken nedanför för att komma till Åhlens hemsida där ni kan läsa en produktförklaring till mascaran.

http://www.ahlens.se/skonhet/lumene_blueberry_mascara/



Jag tycker att mascaran verkar vara ganska bra. Kände lite på färgen och så, och tycker att det ser bra ut. Dock så gillar jag inte borsten, någon som dom själva är väldigt stolta över. I vart fall om man ska läsa deras texter. Men å andra sidan är jag extremt kräsen vad gäller mascaraborstar. Jag vill ha ett visst utseende och form på dom. Den gamla vanliga hederliga layouten.
Priset är bra, 129 Kr. Helt överkommligt och även om det inte skulle vara en "supermascara" så tror jag verkligen att den ändå håller måttet, i vart fall till förhållandet på priset.
Designen där emot, den gillar jag skarpt. Snygga färger, lite metalliskt sådär.

Har ni testat, vad tyckr ni?

Malle - undersöker...

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag köpte den, den funkar helt okej faktiskt :)

2008-09-30 @ 20:36:09
URL: http://kokaiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0