Lasagne...

Blev lite sugen på lasagne så jag valde att köpte det till lunch idag. Hittade en liten lasagne från Viktväktarna som såg god ut på förpackningen. Kostade 28 Kr för en portion med så var ju inte alls så farligt.
Värmde den i micron i 8 min enligt anvisningar, och så öppnade jag den. Måste säga tt det inte såg så jätteaptitlig ut, utan den var mest flytande. Blir väl iofs så när man tar bort all ost osv... Men den va faktikst god. Inte jättegid men helt ok, smakade lasagne och var mättande. Mer än så begär jag inte. =P

Kanske kan va ett tips??



Det är inte den lasagnen på bilden... men de kanske inte behövs förklaras.... =P

Malle - mätt och belåten...

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej! Här är allt bara bra :)med er då? Aha okej.. Känner några stycken som brukar köra med det och det har inte varit några problem än sålänge iaf :) Men vi har kanske haft tur då.. Min tatto har iaf inte tagit någon skada :D

2008-09-24 @ 15:08:29
URL: http://sweetatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0