Kortmaskinen, del 2...

Har suttit med detta kaos mer eller mindre hela dagen, och nu börjar jag kunna se ljuset i tunnelns slut. Men det har tagit en massa tid, många telefonsamtal och enormt mycket onödig energi. MORR!!

Har varit en sväng på Svanströms och handlat nytt papper och nya patroner till skrivaren så att jag kan spendera resten av dagen med att fixa med en del papper och sånt som måste vara klara på fredag. Hittade även sjukt söta, snygga, balla lådor och askar, som jag absolut måste ha som inlslagningsgrejer till alla julklappar. Riktigt nice!

Miss. L skulle egentligen ha kommit vid ett, men på grund av ett missförstånd så kommer hon inte förens vid kl. 16. Så har lite extra tid på mig att jobba undan en del grejer. Sen blir det sminkningar och lektioner på eftermiddagen.

Nu måste jag ringa 3 igen...

Malle - back later...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0