Jobb jobb...

Har sovit lite, skitskönt, men har fortfarande on ti huvudet så får ta en alvedon innan jag drar till jobbet. Kollade en snabbis på schemat för att kolla vilka jag jobbade med, och då upptäckte ju jag att jag började 10 istället för 11 (bra där!)och att jag hade utebordet. Jag ser ju inte direkt fram emot att stå still utomhus vid ett bord hela kvällen... =P
Men kan ju hoppas på att de stänger de för att de är för kallt...
Bra för min förkylning det här!

Så det blir inge mer bloggning för mig, ska fräscha upp sminket lite, gå ut med bossen och byta om, sen blir det till att hoppa upp på cykeln och åka och jobba!

Malle - work work work...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0