Jävla boll...

Bossen har en tennisbolssaktig liten boll i gummi som han hela dagen har lekt med i sovrummet, och jag vet int ehur många gånger jag har behövt flytta på sängen för att han ska kunna komma åt den. Jag är sjuk jag orkar inte hålla på och flytta möbler, krypa på alla fyra osv... Jag vill viiila!!

Så nu får bolljäveln ligga där!!

Har precis ätit lite korv med bröd, självklart med grovt korvbröd. Så nu är jag mätt och lite piggare. Har iofs mest sovit hela dagen och knappt gått ur sängen, så vore konstigt om jag inte vore piggare! Känner mig dock inte alls frisk eller bättre så, bara lite lite piggare. Får se hur jag känenr mig imorgon...

Ni kanske förstår att det inte komemr bli en dagens sminkning idag då jag är hemma och är sjuk, men den kommer imorgon då jag åter är på jobbet och så vidare...

Jag skulle nog kunna göra ganska mycket för en cola light nu, men det ska jag icke dricka!! Gått två dagar sen jag drack sist, och det är en bedrift för att vara mig!!!

Malle - måste gå och hämta bolljävlen annars håller ju inte Bossen tyst.... 

Kommentarer
Postat av: Natasha

de är din hund va? :) verkar vara en riktig goding :)

2008-09-17 @ 18:10:14
URL: http://natasha4ever.blogg.se/
Postat av: B L O N D I N A

älskar din header!

2008-09-17 @ 19:20:15
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0