Jag hatar det här...

Jag blir så jävla less på att ha vänt om dygnet, kan inte vända tillbaka det heller. Visst jag kan, men så blir det helg och jag jobbar natt, vrider tillbaka det, hinner bli lite småsjuk som gör att jag gärna snoosar några gånger extra och så sover jag hela morgonen i alla fall... GAAAH, skärpning Malin!!!
Nästa vecka S K A dygnet vändas tillbaka...

Är så mycket som jag ligger och tänker på hela nätterna. Finns alltid en massa saker att grubbla på. Allt med jobb, hinna med allt annat, ekonomi osv... Att ha eget lovar jag ger dig otaliga sömnlösa nätter....
Sen att min lilla bäbis ska vakna var 5:e minut och gå först under täcket, sen upp på täcker, sen under osv gör ju inte saken bättre. Speciellt inte om man vaknar av att någon annan andas typ.. Dessutom brukar min lilla råtta snarka.. =P

Men finns ju även mycket att glädjas år, allt är ju inte bara skit. Jag har nyklippt fint hår, Jag har i princip en helt ny garderob på väg hem på posten, jag har ett kök fullt med god mat, jag har två jobb som jag bara älskar och det går bra!, jag har förmodligen en ny cykel (som jag hämtar på lördag i sånt fall), och framför allt. Jag har Bossen, min familj och mina vänner.

Malle - fick ur sig lite djupa tankar så här 01.11 en fredagsnatt/morgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0