Jag behöver Er hjälp!!

Tänkte att jag skulle be Er om lite hjälp...

Är så här att jag skulle behöva gå ner ett par kilo, och jag är alldeles för lat och omotiverad att göra det själv.

Kan vi inte göra det tillsammans??

Alltså alla som känner likadant lägger till varandra på bloggkoll, och sen så puchar man varandra att nå sina mål.

Finns många olika anledningar till att gå ner i vikt, och lika många sätt att göra det. Jag vill gå ner i vikt ett par kilo, men jag vill egentligen inte bli mindre utan mer tränad, fastare och piggare. Från att ha tränat OTROLIGT mycket i mitt liv så har jag knappt tränat nått alls de senaste 3-4 åren pga sjukdom och eget företag. Så har lagt på mig en del, men framför allt tappat alla muskler.
Du kanske vill gå ner i vikt för att bli smalare, fastare, piggare, gladare, sova bättre, stärka ditt imunförsvar, kunna få barn eller vad vet jag. Men vi kan peppa varandra.
Om alla lägger till varandra (eller de flesta i vart fall beroende på hur många som går med), peppar och hejjar så kan vi alla nå våra mål, oavsett hur målet ser ut.
Vi skriver varje dag om träning och vår kost, och på så sätt så kan man ge tips, kanske testade du ett nyttigt jättegott recept som du vill dela med dig av, kanske är du omotiverad, men ett par peppande kommentarer kanske får dig att gå ut och springa i alla fall. Testade du en ny träningsform och vill tipsa alla om den, ja då gör vi det här i våra bloggar.

Alla kommer självklart att nå sina mål i olika takt, men vi peppar alla tills alla nått sitt mål.
Jag vet att jag skulle bli otroligt peppad av att få lite roliga tips, motiveringskommentarer, uppmuntran osv.



Tillsammans kan vi nå våra mål!

Nå är några med mig??

Malle - dags att börja träna... På måndag kör vi?

Kommentarer
Postat av: Vedrana

Jag skulle absolut vilja göra det. Men det känns som om jag inte har tid :/

Fast å andra sidan så har man väl alltid 20 minuter att göra lite träning hemma & man har alltid tid att ta ett äpple istället för choklad.

2008-09-10 @ 11:43:30
URL: http://vedrana.blogg.se/
Postat av: Vedrana

Såja.. (smygstartar lite..)

På måndag kör vi :)

2008-09-10 @ 15:29:58
URL: http://vedrana.blogg.se/
Postat av: berola

hur fixar man en egen design? ._.

2008-09-10 @ 15:44:59
URL: http://berolajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0