It´s raining on me...

Ush vilket trist jäkla väder (pardon my french).
Jag är helt slut. Vet inte varför, men börjar väl bli sjuk igen, eller igen och igen, blir ju aldrig frisk. Sjukt jobbigt att hela tiden vara småsjuk. Man blir så himla matt i kroppen. Det mesta som ska ha hunnits med idag har i vart fall hunnits med. Så det känns skönt. Och alla mötena på stan gick bra, så nu slipper man "oroa" sig för det.

Ska hem om ca. 2 timmar. Då ska jag slänag mig i soffan och i princip inte göra någonting alls. Ska nog till statoil och köpa avokados så att jag kan göra lite guacamoule.. men får se om jag orkar ta mig ut i regnet igen.

Är ju, förutom Top Model, premiär för Desperate Housewifes. Ska bli nice att den serien drar igång igen även om det inte är någon serie som jag följer slavaktigt så tycker jag att den är bra. Och som ni har märkt så spenderas de flesta av mina vardagskvällar hemma, helt enkelt för att jag är för trött för att orka göra nått annat. Dessutom så är min akompisar likadana. Man vill vara hemma på vardagarna, sen träffas man och gör saker på helgerna. Alla jobbar ändå så olika tider så är svårt att få ihop folket.

Nä ska lägga på ett kol här med de sista. om jag orkar, just nu känns det som att jag bara vill sova...



Vissa har det bra dom....

Malle - så sjukt seg...

Kommentarer
Postat av: Elin

Fått paketet nu, mkt fina cakegloss :)

2008-09-30 @ 21:24:35
URL: http://leelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0