It´s aliiive...

Sådär, nu har jag vaknat för dagen. Gick upp för ca en halvtimme sen. Annars har ja sovit till nu med två undantag då jag gick ut med hunden. Skönt!
Har verkligen tagit igen de timmarna som jag legat minus med på sovkontot. Nu dröjer det ytterligare en vecka tills jag får sovmorgon.

Ska göra lite frukost och sen blir det städning och tvättning för hela slanten, ska även klippa klor och bada lilla bossen. En "händelserik" söndag med andra ord.. =)

Har ett sånt himla sug efter potatisgratäng, kött och vitlökssmör... Tror det blir en trip till Ica lite senare så att jag kan laga en riktig söndagsmiddag. Mumma!

Nä hörs lite senare, nu ska jag få nått i magen!

Malle - blir en lugn söndag på bloggen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0