Hemma och förklaring...

Nu är jag hemma, eller har varit hemma en timme kanske, har suttit och kollat igenom alla bloggar som jag följer dagligen.. =P Och det tar ett tag... hahaha, nej har varit ute med vovven med...

Jo, mamma kom ju förbi idag. Hon hade varit hos läkeren med min bror eftersom jag upptäckte att han hade vääärldens största bristningar, helt knallröda, ser ur som en tiger klöst sönder honom på ryggen. Och medans jag fråga vad det var så upptäckte jag att han var väldigt sne i ryggen, samt all muskulatur. Mamma såg det då med, eller det går fan inte att missa, hela han är helt sne. Och det visade sig ju idag att han har fått skolios. Så nu väntar många tester osv för att ta reda på vilken slags skolios det är och i vilken grad. Och mer om det tänker jag inte ta upp här i bloggen då detta är min blogg, och den har inget att göra med min bror eller min familj.

Har varit en lugn dag på jobbet, har hjälp Miss. L att "fuska" på sin stadsorientering på gympan, och sen så har jag fått en del samtal avklarade. Nyttosaker sådär...

Nu är jag jättehungrig så ska fixa lite käk!

Malle - dåliga nyheter...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Usch det läskigt. vet dock inte vad skolios är. men får hoppas att det inte är alltför farligt. Kram

2008-09-11 @ 17:28:14
URL: http://emswulffspector.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0