God morgon och historien om skorna...

Morrn morrn mina små (?) älsklingar!!

Idag har jag vaknat på strålande humör.. inte för att jag somnade förens 4, sov skitdåligt utan för att jag har början dagen med sms från min lilla baby Mr. M. Dessutom ska jag idag få använda min nya jacka, och Miss. L kommer förbi så ska jag träna på lite ansiktsmålningar... Bilder kommer självklart. Hon skulle ta med sig sin kamera, men vet man ju aldrig hur det går med... =P

Ska käka lite frulle, samt fixa mig så ska jag verkligen försöka mig på en dagens sen.

Många har frågat mig om skorna så här kommer historien om dom:
Hade lite tråkigt så surfa runt lite på blocken som vanligt, kolla allt mellan himmel och jord. Så såg jag att det fanns en kategori som heter kläder och skor tror ja.. Så gick in där sökte på skor i min storlek i Uppsala, fick upp dessa som var till salu för endast 120 Kr, oanvända, hela och rena. Fan de där måste jag ju ha tänkte jag. Så mailade tjejen som hade dom, och dagen efter kunde jag promenera och hämta dom. 120 Kr, och ingen frakt.
Rosetten har jag dock satt dit själv i efterhand.

Dessa skor kommer från Forever21, och hon hade beställt fel storlek men istället för att bara låta dom stå (hon hade betalt ca 500 kr för skor och frakt) så tänkte hon att hon säljer dom billigt.
Så ett tips kan vara att gå in på blocket och fynda.... =)

Malle - dags för frulle...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0