Ge mig...

En god natts sömn, det behöver jag verkligen. Funderar på om jag ska ta mina sömntabletter ikväll så att jag kan somna i tid, vakna ännu mer i tid så att jag kan träna innan jobbet imorgon. Dessutom så vaknar jag inte en massa för Bossen när jag tar dom. De få gånger som de faktiskt funkar, vilket är sällan.

Kommer att bli en riktigt spännande fredag. Ska möta upp Mr. J på stan och så ska vi uträtta en massa ärenden, fixa några av de absolut sista detaljerna för ett av våra stora projekt, gå på möte osv... Hoppas på det bästa, men kommer att bli en bra och nyttig dag jobbmässigt.

Blir som vanligt mer uppdatering imorgon!
Sov så gott sötnosar!

Malle - natti tajm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0