Face Painting...

Håller på att göra en del ansiktsmålningar på min Lilla praktikant just nu.. Skitkul.. men måste skaffa en bättre borste, min är liiite för stor.
Men det blir bra det här..

Är en del som frågar vart jag utbildat mig, senast var det Rebecca som frågade, men kunde inte komma in på hennes blogg, tror att du skrev fel bloggadress... Men men ska svara på det nu...

Jag utbildade mig på Makeup Institute, till Master Makeupartist / Hårstylist och extensionfrisör... Jag är alltiså utbildad inom alla område. Såväl skönhetssmink, extremsminkningar, special effects, kroppsmålningar, teater osv osv..

Så där har ni svaret på den frågan.. nu ska jag måla mera!!

Malle - kladdar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0