Ekologiska Aloe Veraprodukter...

Blev för någon vecka sen kontaktad av en Cecilia på min mail. Hon jobbade på ett företag som ska lansera en helt ny Aloe Veraserie, som är helt ekologisk, den är till och med svanenmärkt. Serien innehåller 9 stycken produkter, alla med aloe vera. Hón ville att jag skulle testa serien som inom kort kommer att börja säljas på bland annat coops nya skönhetsavdelningar.
Och visst vill jag testa dom, och kanske kan jag ordna så att jag kanske kan tävla ut lite saker.. Men jag lovar inget.
Produkterna skulle i vart fall skickas hem till mig om ca en vecka.. så då får vi se vad jag får hem för spännande saker.

Tänk vad man kan komma på saker såhär en söndagskväll då man inte kan sova för att man sovit till kl. 4... stupid!



Malle - ska försöka sova igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0