Dålig uppdatering...

Yes, har blivit lite dålig uppdatering nu under dagen. Men har ju jobbat, uträttat en del ärenden och flummat runt med Miss. L. Har även hämtat ut ett av mina paket från H&M, kommer ett till imorgon...
Paketet innehöll två st pennkjolar, en cardigan, en sidenblus och två toppar/t-shirts. Ska försöka fota dom sen ikväll om kameran vill, men om jag ser till att den är fulladdad så kan jag nog få ett par kort på grejerna.

Ush är jättehungrig så ska skynda mig hem och göra nån god mat, vet dock inte riktigt vad jag är sugen på. Får se vad det blir helt enkelt.

Kul att så många tyckte om mina skor! =P

Hörs lite senare sötisar!

Malle - weee, nya kläder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0