Dagens träning och kost...

Från och med idag så är vi ett par bloggare som tillsammans ska gå ner lite i vikt, börja träna mer, sluta röka eller vad det nu än är. Detta gör vi tillsammans och peppar varandra genom varandras bloggar, och fortsätter med det tills alla nått sina mål, vill du vara med i detta lilla gäng, droppa en kommentar så berättar jag mer.

Min del i det hela handlar om att jag vill börja träna mer och gå ner lite i vikt, inte speciellt mycket, men lite grann. Och jag bryr mig inte speciellt mycket om vikten utan mer utav måtten. Äta mer sunt osv...

Tyvärr är jag ju sjuk nu, så blev inget direkt träning idag förutom att jag cykla fram och tillbaka till jobbet, och så några promenader med Bossen. Träningen får jag helt enkelt ta tag i ordentligt när jag är frisk. Hade faktikst ställt klockan på 6, för att hinna powerwalka lite innan frukost och innan jobbet, men kände mig verkligen inte frisk när jag vakna så hoppade det.

Dagens mat har varit bra, havregrynsgröt till frukost, brocolli knäckebröd och vatten till lunch (älskar broccoli), och sen nu så ska jag strax äta lite ceasarsallad med kyckling och (grova) krutonger samt parmesan. Mumma!!

Hur har det gått för er??



Malle - dags att ta tag i det här nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0