Dagens Jobbsmink...

Ska alldeles strax dra till jobbet, men fick faktiskt lite tid över och kameran ville ge med sig så blev ett par bilder på kvällen sminkning som jag tänkte lägga upp...
Tyvärr blir det ingen lång förklaring till hur jag sminkat, men i princip exakt som i veckans sminkning denna vecka, om nu nån vill testa att sminka på samma sätt...

Färgerna jag använde var en vit skimmrande highlight, silver skimmrande highlight, sen två bruna toner, den ljusa var skimmer i den mörka är matt. Kajal under övre fransraden och runt om hela ögat och över den undre fransraden. Gloss på läpparna...

     

Ber ursäkt för att jag som vanligt ser ut som ett blockmongo på bilderna...

Malle - cyklar till jobbet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0