Batboy...

Vet ni vad jag har hittat hängandes utanför butiken, EN FLADDERMUS!!!

Jag är alldeles till mig, tycker dom är såååå söta, jag vill bara ta ner den, krama den osv... =P
Stackarn måste ju frysa... och varför valde han att sätta sig på en jäkla betongvägg, de ska ju sätta sig i träden.
Jag, syrran och grannpojkarna på landet lekte alltid med fladdermöss när vi va små, riktigt skojjiga djur det där. Ser ut som små mopsar, fast med vingar då....

  


Vet inte om ni tänkt på det, men om man är ute och går när det är ganska mörkt (på sommarhalvåret), speciellt om man har ljusa kläder, så svichar dom runt ovanför huvudet på en. Eller kanske är på vissa platser, men i Knivsta och på landet har vi massor.

Vad tycker ni om fladdermöss, och har ni sett några?

Malle - back to the cleaning, men kommer titta till den då och då...

Kommentarer
Postat av: bitte

snygg blogg

2008-09-18 @ 12:23:38
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: åsa w

jag tycker att fladdermöss är jätte gulliga ett ganska spänande djur....som finns i så många olika arter.

2008-09-18 @ 16:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0