Var god dröj...

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, jag HATAR telefonköer!
Har spenderat större av delen av dagen i telefon, och då inte pratandes utan väntandes... Men de flesta samtalen är klara, de flesta blanketter är utskrivna, ifyllda och kuverterade osv... Jag har varit sjukt produktiv idag!

Duktigt Malin!

Tror mamma kommer förbi snart, hon ska köpa upp lite nagellack och tvålar. Blir väl en del skitsnack med.. =P
Sen så blir det lite mer jobb innan man får gå hem. Ska ta tag i städningen hemma med, nu när man har ångan inne att göra saker.

Jag skulle vilja att ni berättar lite om vad ni vill se mer av, mindre av i min blogg... Bloggar för min skull, men såklart bloggar jag även för er skull. Jag vill dela med mig av det jag kan och älskar, så ge mig lite feedback nu!

Malle - skriver nått mer intressant ikväll.... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0