Utvilad...

Hej, nu är båda jag och Bossen utvilade, så nu blir det lite uppdatering.

Åkte ner till jobbet vid elva, fipplade med lite småsaker där, käkade lite frukost/lunch och gick till Svanströms och köpte kameran. Så nu gott folk är jag med kamera igen, så nu kan även bloggen få lite nytt liv igen.
Vid halv 1 åkte jag hem för att hinna ta fram de sista papprena för Bossen, rasta honom ordentligt osv. Kvart över 1 kom mamma och hämtade upp oss. Bossen blev som vanligt jääätteglad att träffa "mormor" och trodde att detta skulle innebara att han fick åka hem till Knivsta och leka massor. Ack så fel mitt lilla knyte hade..
Åkte direkt till veterinären där vi fick komma in direkt. De gav honom en lugnande spruta, sen 20 minuter senare så fick han muskelavslappnande medel så att han "sov". De gick ivög och drog ut tanden som satt som berget, och sen så var det dags att få honom att vakna. Tog väl ca 30 min, då det inte finns någon motmedicin mot muskelsprutan utan bara för lugnandet. Sist fick han sin vaccination och vi åkte hem med en mycket groggy liten kille. Han fick alltså sin första (fast när jag tänker efter så smakade han ju baccardi razz; dock UTAN mitt medvetende när han va typ 5 månader) fylla. Lillkillen!

Har bara spenderat dagen i sängen med honom för att han ska kunna koppla av så mycket som möjligt och komma tillbaka till det normala, även om han mer än gärna sprang runt redan när vi kom hem. Har tittat på tv och käkat lite chips.

Ska ta och installera programmet för kameran nu, så slänger strax upp lite bilder på Bossen!
De är nytagna, gäller ju att passa på nu när han är drogad, annars är det ju som att ta kort på blixten... =P

Malle - min lilla boossen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0