Subways...

Har nyss ätit lite lunch med Miss. L och Mr. L, mackor från Subways, sjukt gott. De är här på jobbbet på deras håltimme. Sen blir det till att fixa en massa pappersgrejer, lämna igen kläderna från plåtningen igår, fixa lite grejer med UNT osv.... Dagen har mycket att erbjuda!

Måste ringa min bank med, men kan nog inte göra det förens imorgon, har inte de grejerna med mig som jag förmodligen behöver.

Visning imorgon igen. Hoppas att de gillar det dom ser så att jag kan bli av med "skiten" så snart som möjligt.
Dagen är intressant, kommer att få många beslut idag, hoppas på det bästa just nu, och jag kan snart avslöja vad allt hemlighetsmakeri handlar om. Ska bli skönt att kunna skriva öppet om det utan att behöva föklara allt i gåtor.



Malle - working working...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0