Snooze...

GOD MORGON!!
Hoppas att eran morgon har varit god, att ni har sovit gott och allt det där.
Min morgon har varit helt ok. Mamma kom hem till mig för att sitta och plugga medans städerskan höll på hemma hos dom. Hade dessutom, som grädden på moset, fått ett trevligt mail från en viss Mr. M... nice!

Jag måste sluta snooza på mornarna. Men det är ju så himla skönt att få de där extra fem minuterna x 10.. =P
Sitter på jobbet sen en halvtimme tillbaka. Har/hade en brudkonsultaion vid kl. 10, som inte dykt upp än. Ska strax ringa och höra om hon glömt bort det eller om hon sitter fast någonstans.

Idag är skitvädret tillbaka. Självklart de dagar då jag måste springa runt på stan och lämna paket, fixa annonsering osv. Skit oxå... så himla typiskt. Men kanske lägger sig snart!
Har massor av pappersarbete att fixa med på jobbet idag.. så ska ta tag i det då det måste vara klart till mötet imorgon. Ska skriva det i mitt jättefina block, gud nåde den som förstör det blocket. Det var svindyrt och är skitsnygg i svart och vitt sammet (stavning?).

Ska ringa kunden nu, och sen blir det väl till att hoppa på cykeln för att dra en snabbis till posten...




Malle - time to give someone a call....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0