Snö, vad är det jag hör...

Tydligen så har metrologerna på tv utlovat snö över Uppsala inatt, NEJ!

Visst vi är snart inne i november (shit my fucking britt hur fan blev det november?), men känns som att det inte riktigt är dags än, men snart så.
Eller jag är inte emot snö så länge den är vit, torr, fin och ligger där den ska. Vilket den aldrig gör, speciellt inte i mitt i stan. Utan det är bara slask, snöblandat regn och annat tjafs. Alla kläder blir skitiga, skor bli förstörda och man går alltid runt som en blöt hund.

Jag tycker att vi väntar med snön tills 22:a december och så kan det stanna januari ut. Men då ska den vara vit, tjock och gnistrande!



Bild: newsdesk.se

Malle - nog för att det är kallt som bara den, men inte än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0