Roliga tips och natti natti...

Har kommit in en del tips på hur tävlingen ska se ut och vad man kan ha för priser skoj skoj!
Ser ut som att det kommer att bli en tävling där ni får maila in bilder till mig på era favoritmakeuper (självklart gjorda av er själva), och så väljer jag ut en del som mina läsare får rösta på...
Priset kommer förmodligen bli lite penslar.. men mer om det senare!

Är verkligen taggad nu att tona håret.. måste bara prata med mamma.. =P
Vill ju fråga lite om det hela med min frisör, men han vill INTE att jag rör mitt hår. Han avgudar det. Varje gång vi ses så blir han helt i extas =D
Ska jag tona, så blir det samtidigt som min lilla "hemlighet", mitt stora projekt drar igång... det blir en STOR förändring i mitt liv, så varför inte ännu en liten förändring med ny frippa.

Nä nu ska jag sova, ska upp tidigt imorgon!
Hörs i morgon älsklingar!

Malle - time to sleep...

Kommentarer
Postat av: Elin

Ser fram emot tävlingen :) Hoppas bara jag inte hinner åka innan den drar igång (a)

2008-10-15 @ 22:37:13
URL: http://leelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0