Rasberry Fizz...

Shit vad stressigt det blev nu då... =P
Klockan halv sju ringde pappa och ville att jag skulle följa med och käka. Visst tänkte jag, hinner ju ändå komma tillbaka och duscha och så till nio.
Vi skulle först ha gått till Tilltugg, men det var fullt, testade bistron på Musikens Hus, men det var bokat för konferense så blev lilla restaurang och pizzerian Venedig istället. De ser inte ut att vara så jätteflott (inte skabbigt heller) men de har rikitgt god mat, till en riktigt rimlig penning.

Kom hem klockan åtta på grund av vår lilla rundvandring innan vi hitta nått bra ställe. Stress!
Skulle ju möta Miss. T vid Plock kl. 9. Men slängde mig i duschen, slängde på lite kläder och smink och sen var det bara att hoppa upp på cykeln och dra.
Var riktigt trevligt där. Tog inte lite bröd med färskost, och en jättegod drink, Rasberry Fizz... Med vodka, hallonpure, socker, sprite, citronjuice och lime. Mumms!

Eftersom det blev så stessigt så hann jag inte ta nått kort, och eftersom jag varit utan kamera så länge så glömde jag bort att fota nått när vi var där... =P



Plock är en jättebra restaurang/bar som ligger i Dragarbrunnsgallerian. Samma ägare som driver Kött, Kök och Bar samt Tilltugg!

Ska faktikst ta och hoppa i säng nu. Ber om ursökt att det blivit dåligt med skönhetstips och så sista tiden. Men nu vet ni ju hur det ligger till, och har haft mycket att göra med avvecklingen av butiken, men från och med måndag har jag hur mycket tid som helst!

Malle - natti natti sötisar...

Kommentarer
Postat av: Diana

Härig blogg! Har du fixat designen själv?? Tack för din söta kommentar! Roligt att höra vad du tycker! Har laddat upp bilder från min och älsklingens förlovningsresa, kolla gärna! :) Kram// Diana

2008-10-29 @ 16:17:20
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0