Packat och klart...

Har packat klart allt som jag behöver imorgon. Skrivit en lista på vad jag måste komma ihåg att göra innan med, typ ladda kamera, se till att minneskortet INTE sitter i datorn, ladda mp3-spelaren, dubbelkolla packning osv... Men tror nog att allt som ska va packat är packat. Har ju några timmat på mig att komma på om jag glömt nått.

Tåget avgår ifrån Uppsala station kl. 07.10. Så jävla okristligt tidigt, ursäkta språket. Måste gå upp sjukt tidigt. Måste cykla hemmifrån senast kvart i 7, och innan det gå ut med hunden. Så senast halv 7 måste jag ha klätt på mig, sminkat mig, käkat frulle osv... o shit, måste ju typ gå upp vid 5 om jag duschar, senast halv 6 om jag duschar ikväll... Oh my god jag kommer va grinig imorgon.
Kommer bli en lååång dag, för kommer inte komma hem från sthlm förens vid 6-tiden kanske, och jobbar natt så börjar igen kl. 23, och jobbar till ca 4-tiden. MÖR!!



Tror nog att allt ska finnas där! Hoppas på det i vart fall.... =P

Malle - packing...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0